ОГОЛОШЕННЯ

Шановні жителі громади!

У зв’язку із воєнним станом в Україні на території нашої громади введено комендантську годину яка діє з 22.00 години вечора до 07.00 год. ранку.

З метою збереження правопорядку та запобігання мародерства у громаді створено добровільне формування.

Село поділене на чотири сектори, де будуть здійснювати патрулювання члени добровільного формування.

Бажаючі записатися у добровільне формування звертайтесь до сільської ради.

 

Увага важливо!

Шановні мешканці громади!

Звертаємося до вас з проханням не панікувати, дотримуватися спокою та продовжувати звичайний ритм свого життя. Якщо виникла  загроза – не панікуємо. Це шкодить в першу чергу Вам і Вашій родині. Згуртуйтеся і продумайте всі наступні кроки. У вас на поготові має бути зібрана тривожна валізка у яку зібрані самі необхідні речі для перебування хоча б на двоє суток. Для тих, у кого є дома підвали, чи якісь інші місця для сховища – підготовлену валізку можете заздалегідь віднести у підвал, хай чекає вас.

Для тих, у кого немає де перебувати у тривожний час повідомляємо що на території нашої ради  для вас є два сховища: вул. І Травня приміщення  складу та територія САФ Прогрес. Сигнал небезпеки в Тягинці – дзвін церковних колоколів. Ні в якому разі не виїджаємо в невідомому напрямку, залишаємось вдома у безпечному місці.

 

 

Рішеннями сімнадцятої сесії восьмого скликання від 08.02.2022 року  були прийняті рішення √347 “Про звіт сільського голови про діяльність Тягинської сільської ради та її виконавчих органів в 2021 році” та √342 “Про роботу старост Високівського, Львівського,Ольгівського,Бургунського,

Одрадокам’янського старостинських  округів за підсумками 2021 року” в яких встановлені графіки звіту сільського голови та старост по старостинських округах .

Ознайомитися з даними рішеннями можете на офіційному сайті!

 

До уваги населення громади!

З 01 лютого 2022 року набувають чинності скориговані тарифи на послуги з централізованого водопостачання у всіх населених пунктах Тягинської територіальної громади. У зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати, вартості енергоносіїв та матеріалів прийняте відповідне рішення виконавчого комітету сільської ради від 27.01.2022 року №07:

  1. КП «Тягинська комунальна дільниця» (с. Тягинка):

– для населення – 20,99 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ – 22,75 грн. за 1 м3;

– для інших споживачів – 29,01 грн. за 1 м3.

2. КП «Хвиля» (с. Львове):

– для населення – 22,00 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ – 22,87 грн. за 1 м3;

– для інших споживачів – 26,34 грн. за 1 м3.

3. КП «Широке Дніпро» (с. Високе, с. Таврійське, с. Львівські Отруби, с-ще Матросівка):

– для населення – 19,32 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ – 23,18 грн. за 1 м3;

– для інших споживачів –40,00 грн. за 1 м3.

4. КП «Скіф» (с. Ольгівка, с. Вірівка):

– для населення – 23,00 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ – 24,00 грн. за 1м3:

– для інших споживачів – 30,50 грн. за 1м3.

5. КП «Байкал» (с. Бургунка):

– для населення – 20,00 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ – 21,0грн. за 1 м3;

– для інших споживачів –26,00 грн. за 1 м3.

6. КП «Одрадокам’янське» (с. Одрадокам’янка, с. Миколаївка):

– для населення – 28,75 грн. за 1 м3;

– для бюджетних установ –29,52 грн. за 1 м3;

– для інших споживачів – 39,63 грн. за 1 м3.


До уваги громадян! План проведення сеансів телефонного зв᾿язку «гаряча лінія» посадовими особами податкової служби

 У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі затверджено План проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» посадовими особами на лютий 2022 року.

Телефонні дзвінки приймаються з 10:00 год. до 11:00 год. за відповідно затвердженим списком проведення сеансів «гарячої лінії».

Дати проведення сеансів:

03.02.2022 – Сектор з питань запобігання та виявлення корупції за номером: (0552) 42-76-99;

Тема: Про упередження корупційного тиску на суб’єкт підприємницької діяльності.

10.02.2022 – Організаційно-розпорядче управління за номером: (0552) 42-76-15;

Тема: Права громадян та платників при розгляді заяв та скарг.

17.02.2022 − Управління податкового адміністрування фізичних осіб за номером: (0552) 42-76-12;

Тема: Про одноразове добровільне декларування активів громадян.

24.02.2022 – Управління контролю за підакцизними товарами за номером: (0552) 42-76-94.

Тема: Особливості ліцензування підприємницької діяльності.

Нагадування про проведення сеансів телефонного зв᾿язку «гаряча лінія» буде анонсовано кожного дня на субсайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в рубриці “Анонси” й на нашій офіційній сторінці у Facebook.

01.02.2022 р.


Аферисти вкотре намагаються виманити кошти в бізнесменів області

Як щойно стало відомо від платників податків Іванівської територіальної громади, невідома особа жіночої статі, яка представляється начальником Іванівської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, телефонує бізнесменам громади, користуючись номером 050-572-58-53 та пропонує розв’язати проблеми, пов`язані з проведенням перевірок працівниками податкової служби або ж просить позичити певну суму коштів.

Під час спілкування зазначає, що слід перераховувати кошти у розмірі 15 тисяч гривень на банківську картку 5168 7451 1793 7505, яка належить Шестакову Олександру.

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі висловлює подяку платникам податків Іванівської територіальної громади за небайдужість і відповідальне ставлення до дотримання законодавства та наголошує на неможливості й неприйнятності ситуацій вимагання неправомірної вигоди працівниками ДПС.

Будьте уважні, ні в якому разі не піддавайтесь на провокації шахраїв! Не перераховуйте кошти шахраям! Про отримання подібних пропозицій повідомляйте письмово підрозділи Національної поліції.

Про корупційні правопорушення, здійснені працівниками Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, повідомляйте за номером телефону (0552) 42-76-99 або на електронні поштові скриньки kherson.vzvk@tax.gov.ua, kherson.vp@tax.gov.ua.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі


Декларування – 2022: що потрібно знати

Звертаємо Вашу увагу, що 01 січня 2022 року розпочався черговий етап подання щорічних декларацій за 2021 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, яка триватиме до 31 березня 2022 року включно.

Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), зокрема, посадові особи місцевого самоврядування та депутати місцевих рад зобов’язані щорічно подавати шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

НАЗК не лише оновило форму, заклавши підзказки у назви граф і полів, але і затвердило Порядок її заповнення. Вперше у декларантів з’явилася повноцінна заюстована інструкція про те як правильно заповнювати кожен пункт декларації.

         В електронній декларації необхідно вказувати:

– унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (ЄДДР) – УНЗР, знаходиться знизу з правого боку та складається з послідовності восьми та п’яти цифр. Перші 8 цифр – це дата народження у форматі «рік народження, місяць і дата». Даний запис в реєстрі виникає після отримання біометричних документів (закордонного паспорта нового зразка або ID-картки);

– серію та номер паспорта громадянина України, або ID-картки, або свідоцтва про народження;

– банківські та інші фінансові установи, в яких у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкриті рахунки (зазначають найменування банку або іншої фінансової установи/ тип рахунку/ номер рахунку);

– дані про об’єкт декларування, що перебував у володінні або користуванні суб’єкта декларування або членів його сім’ї, зазначаються в декларації, якщо такий об’єкт перебував у володінні або користуванні станом на останній день звітного періоду або протягом не менше половини днів протягом звітного періоду.

         Членами сім’ї суб’єкта декларування, які не є його подружжям або дітьми, вважаються особи, що спільно проживали із суб’єктом декларування станом на останній день звітного періоду або сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації.

Подання ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СУТТЄВІ ЗМІНИ В МАЙНОВОМУ СТАНІ суб’єкта декларування

         Частиною четвертою статті 52 Закону визначено обов’язок суб’єктів декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).

         Положення частини четвертої цієї статті застосовуються до суб’єктів декларування, які є службовими особами, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 цього Закону.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення наступає адміністративна відповідальність за несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до статті 366-2 Кримінального Кодексу України наступає кримінальна відповідальність за умисне внесення суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».

18.01.2022 року


Тягинська сільська рада оголошує  конкурс на заміщення вакантних посад:

  1. Спеціаліст відділу з земельних та екологічних питань.

2. Начальник відділу з питань забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

3. Державний реєстратор відділу з питань забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг.

Для участі в конкурсі запрошуються громадяни України , які мають вищу освіту.

Особи, які бажають взяти участь  у конкурсі, подають на розгляд  конкурсної  комісії виконавчого апарату сільської ради такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову карту (форма П-2 ДС)з відповідними додатками,автобіографію;

– дві фотокартки 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня   або вченого знання;

– копію документа,  який посвідчує особу:

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

–  документ про володіння державною мовою;

– мотивований лист кандидата на посаду.

Особи, які  бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи уповноваженої  на виконання функції держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади, звертатися в Тягинську сільську раду за адресою: Херсонська обл., Бериславський р-н, с. Тягинка, вул. Вишнева, 1, тел.(05546)46215

Термін подання документів 30 календарних днів від дня публікації оголошення про проведення конкурсу.Детальніше з оголошенням  можна ознайомитись на офіційному сайті  сільської ради tiahуnka-sr.gov.ua.

18.01.2022 року

ПРОГРАМА «ВЛАСНИЙ ДІМ»

       У Херсонській області продовжується реалізація пільгового кредитування за програмою «Власний дім», ІV етап якої затверджений рішенням сесії обласної ради від 16 жовтня 2020 року № 1815 на період 2021-2027 років.

       Завданням програми є сприяння у вирішенні житлових питань сільського населення, через надання довготермінових кредитів під 3% річних та безвідсоткові кредити учасникам АТО (на час військової служби в особливий період) і багатодітним сім’ям з терміном погашення до 20 років.

Правом, на отримання пільгового кредиту під 3% можуть скористатися громадяни України, які підтвердили свою платоспроможність, постійно проживають в сільській місцевості та працюють на підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності, в особистих селянських господарствах, що функціонують у сільській місцевості.

Кредит індивідуальному забудовникові надається на строк до 20 років, але не більш як до досягнення позичальником пенсійного віку, а молодим сім’ям (подружжя, в якому вік чоловіка та дружини не перевищує 35 років) або неповним сім’ям (мати (батько) віком до 35 років) – до 30 років, з внесенням за користування ним плати у розмірі 3% річних.

Надання кредиту здійснюється на підставі кредитного договору, що укладається після підтвердження права позичальника на його одержання та визначення суми кредиту, яка визначається кошторисним розрахунком або експертною оцінкою вартості житла.

За детальною інформацію про отримання пільгового кредиту за програмою можна звернутися до відділу соціального захисту населення сільської ради або безпосередньо до фахівців Херсонського обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі.

 

 


Комунальний заклад Тягинської сільської ради «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» запрошує фахівця на  заміщення вакантної посади «Фахівець соціальної роботи».

Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта за освітнім ступенем не менше бакалавра.

Посадові обов’язки: Організовує та провидить роботу з сім’ями та особами, які опинились у складних життєвих обставинах а також ведення відповідної документації.

Звертатися за адресою: с. Тягинка, вул. Вишнева 1 д, або за телефоном (095) 045 70 41 – Кацун Ірина Пертрівна.

16.12.2021 р.


Комунальне підприємство «Одрадокам’янське» доводить до відома споживачів про намір здійснити у 2022 році зміну тарифів на централізоване водопостачання.

В умовах зростання основних складових тарифу, зокрема: рівня мінімальної заробітної плати та відповідно сум відрахувань, складових вартості електричної енергії, виникла невідповідність діючих тарифів фактичним витратам на виробництво послуг з водопостачання.

В наступних розмірах:

  • для населення; 1 м3 – 28,75 грн.,
  • для підприємств; 1 м3 – 39,64 грн.,

– для бюджетних установ; 1 м3 – 29,52грн.

Зазначені тарифи на послуги централізованого водопостачання планується ввести в дію з 01 січня 2022 року.
Зауваження і пропозиції щодо планових тарифів на 2022 рік від фізичних та юридичних осіб приймаються з 10 грудня по 20 грудня 2021 року за адресою: КП «Одрадокам’янське» с. Одрадокам’янка, вул. Вишнева, 5 та по телефону 54-4-41.

 e-mail: komynalochka@ukr.net (із зазначенням в темі листа «зауваження і пропозиції до тарифів»).

Адміністрація КП «Одрадокам’янське»

10.12.2021 року


 Тягинська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії (відділу бухгалтерського обліку).

Для участі в конкурсі запрошуються громадяни України , які мають вищу освіту.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії виконавчого апарату сільської ради такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову карту (форма П-2 ДС)з відповідними додатками,автобіографію;

– дві фотокартки 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого знання;

– копію документа, який посвідчує особу:

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

– документ про володіння державною мовою;

– мотивований лист кандидата на посаду.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади, звертатися в Тягинську сільську раду за адресою: Херсонська обл., Бериславський район, с. Тягинка, вул. Вишнева, 1, тел.(05546)46215

Термін подання документів 30 календарних днів від дня публікації оголошення про проведення конкурсу.

Детальніше з оголошенням можна ознайомитись на офіційному сайті сільської ради tiahуnka-sr.gov.ua.

19.10.2021 року


ПОВІДОМЛЕННЯ

про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиці

у селі Бургунка

До уваги мешканців села Бургунка Бериславського району Херсонської області!

       8 жовтня 2021 року о 10.00 год. у приміщенні Бургунського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 18А, с. Бургунка, відбудуться консультації з громадськістю у формі слухань щодо перейменування вулиці Терешкової у селі Бургунка, топонімічна назва якої підлягає зміні згідно Закону України від 09.04.2015 №317 «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки».

Пропозиції та зауваження приймаються у порядку встановленому чинним законодавством до 29 листопада 2021 року Тягинською сільською радою за адресою вул. Вишнева, 1Д, с. Тягинка Бериславського району Херсонської області, або на електронну пошту: tyaginska_s_r@ukr.net.

28.09.2021 р.


Шановні мешканці громади!

 Адміністрація  КНП «Херсонський обласний кардіологічний центр» ХОР,  звертається до вас з повідомленням що ви можете отримати спеціалізовану медичну допомогу в КНП «Херсонський обласний кардіологічний центр» ХОР, який знаходиться за адресою м. Херсон, вул. Суворова,  35. Медична допомога надається безоплатно  за направленням сімейного лікаря на консультацію до лікаря-кардіолога та у випадку самозвернення (різке погіршення стану здоров’я).

У разі необхідності буде  проведена госпіталізація у стаціонарні відділення центру. Проведення експрес-тесту на  COVID-19 безкоштовно проводиться  безпосередньо у маніпуляційному кабінеті центру в день звернення.

Стаціонарна допомога надається цілодобово, консультації проводяться з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 15-00.

 Телефон для довідок: реєстратура – (0552) 22 54 88; зав.консультативно-діагностичним відділенням – (0552) 42 10 70.


Тягинська сільська рада оголошує  конкурс на заміщення вакантних посад:

– головний спеціаліст (відділу освіти, культури та туризму, молоді та спорту);

– спеціаліст(відділу освіти, культури та туризму, молоді та спорту)

Для участі в конкурсі запрошуються громадяни України , які мають вищу освіту.

Особи, які бажають взяти участь  у конкурсі, подають на розгляд  конкурсної  комісії виконавчого апарату сільської ради такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову карту (форма П-2 ДС)з відповідними додатками,автобіографію;

– дві фотокартки 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня   або вченого знання;

– копію документа,  який посвідчує особу:

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

– мотивований лист кандидата на посаду.

Особи, які  бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи уповноваженої  на виконання функції держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

 Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади, звертатися в Тягинську сільську раду за адресою: Херсонська обл., Бериславський район, с. Тягинка, вул. Вишнева, 1, тел.(05546)46215

Термін подання документів 30 календарних днів від дня публікації оголошення про проведення конкурсу.

Детальніше з оголошенням  можна ознайомитись на офіційному сайті  сільської ради tiahуnka-sr.gov.ua.


Оголошення про оприлюднення проєкту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу проєкту рішення Тягинської сільської ради ” Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності  Тягинської сільської територіальної громади та Примірного договору оренди нерухомого комунального майна “

Відповідно до статей 9, 13 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” Тягинська сільська рада повідомляє про оприлюднення проєкту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу проєкту рішення Тягинської сільської ради ” Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Тягинської сільської територіальної громади та Примірного договору оренди нерухомого комунального майна “.

З проєктом регуляторного акту можна ознайомитись на офіційному сайті Тягинської сільської ради http://tiahynka-sr.gov.ua

в розділі – регуляторна діяльність.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проєкту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проєкту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі за адресою:

74330, Херсонська область, Бериславський район, село Тягинка, вул. Вишнева, 1Д, або на електронну адресу: tyaginska_s_r@ukr.net


ПЕРЕЛІК

 питань іспиту на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах  Тягинської сільської ради

І. Питання на перевірку знання Конституції України.

  1. Основні розділи Конституції України.
  2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
  3. Форма правління в Україні (стаття 5).
  4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
  5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
  6. Об’єкти права власності українського народу (статті 13, 14).
  7. Найважливіші функції держави (стаття 17).
  8. Державні символи України (стаття 20).
  9. Конституційне право на працю (стаття 43).
  10. Конституційне право на освіту (стаття 53).
  11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
  12. Конституційне право на охорону здоров’я (стаття 49).
  13. Обов’язки громадянина України (статті 65 – 68).
  14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
  15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
  16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
  17. Державний бюджет України (стаття 96).
  18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).
  19. Повноваження Президента України (стаття 106).
  20. Призначення, склад та введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України (стаття 107).
  21. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).
  22. Повноваження Кабінету Міністрів України (статті 116, 117).
  23. Повноваження місцевих державних адміністрацій (стаття 119).
  24. Система судів в Україні (стаття 125).
  25. Основні засади судочинства в Україні (стаття 129).
  26. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).
  27. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

28 Повноваження територіальних громад за Конституцією України (стаття 143).

  1. Статус та повноваження Конституційного Суду України (статті 147, 150).

І. Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

  1. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, та поняття посадової особи (ст. 1,2).
  2. Право на службу в органах місцевого самоврядування (ст. 5).
  3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (ст. 4).
  4. Основні напрямки державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (ст. 6).
  5. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 8).
  6. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 9).
  7. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та присяга посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 10-11).
  8. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (ст. 12).
  9. Класифікація посад та ранги посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 14,15).
  10. Просування по службі та кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (ст. 15,16).
  11. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 17).
  12. Граничний вік перебування на службі та підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (ст. 18,20).
  13. Оплата праці, відпустки посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 21).
  14. Пенсійне забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 21,22).
  15. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (ст. 23,24).

16.Поняття місцевого самоврядування. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування (ст.2, ст.59)

  1. Територіальна громада (ст.6)
  2. Органи місцевого самоврядування (ст.10)
  1. Місцевий референдум. Місцеві ініціативи (ст.7,9)
  2. 20. Принципи місцевого самоврядування (ст.4)
  3. 21. Система місцевого самоврядування (ст.5)
  4. 22. Виконавчі органи рад (ст.11)
  5. 23. Делегування повноважень районних і обласних рад відповідним місцевим державним адміністраціям (ст.44)
  6. 24. Громадські слухання. Органи самоорганізації населення (ст.13,14)
  7. 25.Статут територіальної громади міста (стаття 19).
  8. 26. Питання, які вирішуються міськими радами виключно на їх пленарних засіданнях(ст. 26)
  9. 27. Порядок формування рад. Дострокове припинення повноважень ради
  10.  (ст.45,  78).
    28. Сесія ради. Постійні комісії ради. Депутат ради (ст.46, 47, 49)
  11. 29. Право комунальної власності (ст.60)
  12. 30. Відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування (ст.74-77)

III. Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»

  1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).
  2. Суб’єкти, на яких поширюються дія Закону України “Про запобігання корупції” (стаття 3).
  3. Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції (статті 4, 5).
  4. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).
  5. Права Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 12).
  6. Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 14).
  7. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).
  8. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).
  9. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).
  10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).
  11. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).
  12. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).
  13. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).
  14. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).
  15. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.
  16. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).
  17. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).
  18. Антикорупційна експертиза (стаття 55).
  19. Спеціальна перевірка (стаття 56).

ІV. Питання на перевірку знання земельного законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу земельних відносин,  містобудування,  архітектури та комунальної власності

  1. Повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин (ст.12 Земельного кодексу України).
  2. Категорії земель за цільовим призначенням (ст.19 Земельного кодексу України)
  3. Перелік підстав виникнення права спільної часткової власності на земельну ділянку (ст. 87 Земельного кодексу України)
  4. Перелік суб’єктів, які мають право постійного користування земельною ділянкою (ст.92 Земельного кодексу України)
  5. Норми безоплатної передачі земельної ділянки громадянам (ст.121 Земельного кодексу України).
  6. Зміст права земельного сервітуту (ст.98 Земельного кодексу України).
  7. Відновлення меж земельних ділянок (ст.107 Земельного кодексу України).
  8. Порядок безоплатної приватизації земельної ділянки громадянами (си.118 Земельного кодексу України).
  9. Перелік земельних ділянок, які не підлягають продажу на конкурентних засадах (ст.134 ч. 2 Земельного кодексу України).
  10. Порядок розгляду земельних спорів органами місцевого самоврядування (с.159 Земельного кодексу України).
  11. Охорона земель (ст. 1 Закону України „Про охорону земель”).
    12. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі охорони земель (ст. 16 Закону України „Про охорону земель”).
    13. Визначення консервації та рекультивації земель (ст. 51 52Закону України „Про охорону земель”).
  12. Порядок проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (ст. 17 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень”).
  13. Визначення моніторингу земель, види моніторингу земель (ст. 54 Закону України „Про охорону земель”).
  14. Визначення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обмежень (ст. 2 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень”).
  15. Особи, які мають право на земельну частку (пай) (ст.1 Закону України „Про порядок виділення в натурі на місцевості земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)”). Документи, що посвідчують право на земельну частку (пай) (ст. 2 Закону України „Про порядок виділення в натурі на місцевості земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)”).
  16. Поняття особистого селянського господарства. Земельні ділянки особистого селянського господарства (ст. 1, 5 Закону України „Про особисте селянське господарство”).
  17. Поняття фермерського господарства. Члени фермерського господарства (ст. 1, 3 Закону України „Про фермерське господарство”).
  18. Документація із землеустрою (ст. 25 Закону України „Про землеустрій”).
  19. Склад земель природно-заповідного фонду (ст. 44 Земельного кодексу України).
  20. 22. Визначення поняття „Рекультивація порушених земель” (ст. 166 Земельного кодексу України).

23.Консервація деградованих, малопродуктивних і техногенно забруднених земель (ст. 171 Земельного кодексу України).

  1. Загальнодержавні програми використання та охорони земель (ст. 177 Земельного кодексу України).
  2. Визначення земель сільськогосподарського призначення та порядок їх використання (стаття  22 Земельного кодексу України).
  3. Землі житлової та громадської забудови (глава 6 Земельного кодексу України).
  4. Добросусідство (глава 17 Земельного кодексу України).

28.Повноваження місцевих рад у галузі охорони навколишнього природного середовища (стаття 15 Закону України „Про охорону навколишнього природного середовища“).

  1. Законодавство у сфері містобудівної діяльності (стаття 3 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).

30.Планування територій на місцевому рівні. Генеральний план населеного пункту (статті 16, 17 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).

  1. Забудова територій. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки (статті 26, 27 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).
  2. Проектна документація на будівництво (стаття 31 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).
  3. Право на виконання будівельних робіт. Дозвіл на виконання будівельних робіт (статті 34, 37 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).

34.Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту (стаття 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“).

  1. Компетенція сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування (стаття 12 Закону України „Про основи містобудування“).
  2. Компетенція виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування (стаття 14 Закону України „Про основи містобудування“).
  3. Забудова територій і реконструкція житлових кварталів (пункти 3.5 – 3.38 ДБН 360-92).
  4. Озеленення території міста (пункти 5.1 – 5.13 ДБН 360-92).
  5. Порядок отримання паспорта тимчасових споруд (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011  № 244 „Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності“).
  6. Протипожежні вимоги (додаток 3.1 ДБН 360-92).
  7. Ведення державного реєстру прав передбачає (постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 “Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно”).
  8. Будівництво об’єкта архітектури (стаття 9 Закону України “Про архітектурну діяльність”).
  9. Основні вимоги до містобудівної діяльності (стаття 5 Закону України “Про основи містобудування).
  10. Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності (стаття 8 Господарського кодексу України).
  11. Конституційні основи правопорядку у сфері господарювання (стаття 5 Господарського кодексу України).
  12. Засоби державного регулювання господарської діяльності (стаття 12 Господарського кодексу України).
  13. Відносини субʼєктів господарювання з органами місцевого самоврядування (стаття 23 Господарського кодексу України).
  14. Комунальні унітарні підприємства (стаття 78 Господарського кодексу України).
  15. Обʼєкти передачі права державної  та комунальної власності (стаття 2  Закону України „Про передачу обʼєктів права державної  та комунальної власності“).
  16. Ініціатива щодо передачі обʼєктів права  державної та комунальної власності (стаття 3  Закону України „Про передачу обʼєктів права державної  та комунальної власності“).
  17. Суб’єкти права власності у багатоквартирному будинку (стаття 4 Закону України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку“).
  18. Спільне майно багатоквартирного будинку (стаття 5 Закону України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку“).
  19. Форми управління багатоквартирним будинком (стаття 9 Закону України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку“).
  20. Мета створення обʼєднання та його статус (cтаття 4 Закону України „Про обʼєднання співвласників  багатоквартирного будинку“).
  21. Створення обʼєднання (стаття 6 Закону України „Про обʼєднання співвласників  багатоквартирного будинку“).
  22. Оренда приміщень у багатоквартирному будинку (cтаття 26 Закону України „Про обʼєднання співвласників  багатоквартирного будинку“).
  23. Принципи державної політики у сфері теплопостачання (cтаття 6 Закону України „Про теплопостачання“).
  24. Відносини субʼєктів господарювання з органами місцевого самоврядування (стаття 23 Господарського кодексу України).

V.Питання на перевірку знань посадових осіб фінансового органу

  1. Складові частини бюджету (Державний бюджет року, Бюджетний кодекс України).
  1. Порядок складання проектів кошторисів (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами);
  2. Структура та принципи бюджетної системи України (Бюджетний Кодекс України, статті 5,7).
  3. Умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів (наказ Міністерства праці України від 02.10.96№77).
    5. Умови оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів (постанова Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268).
  4. Основні вимоги відносно виконання кошторису (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами).
  5. Принципи державних закупівель (стаття 2-1 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
    8. Порядок нарахування та утримання внесків до фонду соціального страхування (Закон України від 02.03.2000 № 1533-III „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” (із змінами), Закон України від 18.01.2001 № 2240-III „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витратами обумовленими народженням та похованням” (із змінами), Закон України від 09.07.2003 № 1058-IV „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (із змінами).
  6. Порядок проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків (Інструкція про проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, яка затверджена наказом Державного казначейства України від 30.10.98 № 90, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.11.98 за № 728/3168)
  7. Порядок відшкодування витрат на відрядження (постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.99 № 663 „Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон” (із змінами).
  8. Здійснення операцій за рахунок власних надходжень спеціального фонду (пункт 11 наказу Державного казначейства України від 25.04.2004 № 89 „Про затвердження порядку обслуговування державного бюджету за видатками”).
    12. Умови застосування процедури закупівлі у одного учасника (стаття 33 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами)).
  9. Прозорість здійснення державних закупівель та оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (стаття 4-1 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  10. Облік основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ (Інструкція з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ, затверджена наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 № 64).
  11. Основні вимоги до договору про закупівлю (стаття 34 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  12. Здійснення видатків розпорядниками та отримувачами бюджетних коштів (пункт 12 наказу Державного казначейства України від 25.04.2004 № 89 „Про затвердження порядку обслуговування державного бюджету за видатками”).
    17. Порядок розгляду та затвердження кошторисів (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” (із змінами).
  13. Бюджетна класифікація. Класифікація доходів та видатків бюджету

(Бюджетний Кодекс України, статті 8, 9,10).

  1. Особливості застосування процедури відкритих торгів та торгів з обмеженою участю щодо закупівлі товарів, робіт і послуг (статті 14, 18 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  2. Порядок нарахування та утримання податку з доходів фізичних осіб (Закон України від 22.05.2003 № 889-IV “Про податок з доходів фізичних осіб” (із змінами).
  3. Стадії державних закупівель та їх планування (стаття 2-2 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  4. Граничні суми витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання і устаткування, комп’ютерів, придбання та утримання мобільних телефонів за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів (постанова Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 „Про граничні суми витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання і устаткування, комп’ютерів, придбання та утримання мобільних телефонів за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів” (із змінами).
  5. Порядок складання документів для виплати готівки розпорядниками або отримувачам бюджетних коштів (пункт 13 наказу Державного казначейства України від 25.04.2004 № 89 „Про затвердження порядку обслуговування державного бюджету за видатками).
  6. Кваліфікаційні вимоги до учасників (стаття 15 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  7. Виконання Державного бюджету України за видатками (Бюджетний Кодекс України, стаття 51).
  8. Сфера застосування Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами) (стаття 2 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти”).
  9. Порядок використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями, розрахунок нормативних витрат палива для різних типів рухомого складу автомобільного транспорту (постанова Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 848 „Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями, наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 № 43).
  10. Бюджетні призначення (Бюджетний Кодекс України, статті 23, 46).
  11. Підстави внесення змін до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та плану спеціального фонду кошторисів (пункт 46 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами).
  12. Порядок застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) (стаття 32 Закону України від 22.02.2000 № 1490-ІІІ „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” (із змінами).
  13. Учасники бюджетного процесу та їх повноваження (Бюджетний Кодекс України, статті 20, 21, 22).
  14. Склад бюджетного законодавства, нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні.
  15. Порядок складання річних, квартальних та місячних звітів бюджетних установ (накази Держказначейства України поточного року).
  16. Внутрішній фінансовий контроль та мета його здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 № 685 «Про затвердження порядку здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю»).
  1. Питання для перевірки знань посадових осіб юридичного відділу
  1. Підвідомчість та підсудність цивільних справ. Пред’явлення позову. Форма та зміст позовної заяви. Зустрічний позов. Сторони і треті особи у судовому процесі, їх права та обов’язки.
  2. Право на звернення до господарського суду. Форма та зміст позовної заяви. Ціна позову. Подання зустрічного позову. Сторони і треті особи у судовому процесі, їх права та обов’язки.
  3. Наказне провадження. Заява про видачу та скасування судового наказу. Розгляд справ у порядку спрощеного позовного провадження (господарський процес).
  4. Суб’єкти господарювання. Утворення та державна реєстрація суб’єкта господарювання. Установчі документи. Припинення суб’єкта господарювання.
  5. Загальний порядок та умови укладання господарських договорів. Істотні умови господарського договору. Загальні засади відповідальності учасників господарських відносин.
  6. Основні положення досудового врегулювання господарського спору. Порядок пред’явлення претензії. Порядок і строки її розгляду. Повідомлення заявника про результати розгляду претензії.
  7. Судовий розгляд адміністративної справи. Судові рішення, порядок і строки їх оскарження.
  8. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті міської ради: повноваження, склад, діяльність.
  9. Відшкодування (компенсація) шкоди у кримінальному провадженні, цивільний позов.
  10. Закон України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель. Загальні умови здійснення закупівлі.
  11. Місцеві податки та збори: види та порядок встановлення.
  12. Об’єкти оренди землі та суб’єкти орендних відносин. Перехід права на оренду земельної ділянки. Істотні умови договору оренди землі (Закон України  «Про оренду землі»).
  13. Яким нормативним актом передбачений порядок відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, та які збитки їм відшкодовуються? (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.04.93 № 284 «Про Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам»).
  14. Передача в оренду майна, що перебуває у комунальній власності. Об’єкти оренди.Порядок укладення договору оренди. Орендна плата.Припинення договору оренди (Закон України «Про оренду державного та комунального майна»).
  15. Розгляд звернень, скарг та пропозицій громадян. Публічна інформація. Оформлення запитів на інформацію.Строк розгляду запитів на інформацію. (Закон України «Про звернення громадян»,Закон України «Про доступ до публічної інформації»).

 VІІ. Питання з перевірки знань посадових осіб управління освіти, культури та туризму, молоді та спорту.

  1. Основні положення Закону України “Про освіту” (ст.ст.6,8,14,15,29).
  2. Закон України “Про загальну середню освіту” (ст.ст.4,5,9,12).
  3. Закон України “Про дошкільну освіту” (ст.ст. 2, 4-7).
  4. Закон України “Про позашкільну освіту” (ст.ст.4,8).
  5. Основні положення постанови Верховної Ради України “Про стан, напрями реформування і фінансування в Україні”.
  6. Постанова Кабінету Міністрів України “Про розвиток сільської загальноосвітньої школи” (основні положення).
  7. Система загальної середньої освіти (Закон України “Про загальну середню освіту” ст.ст. 3,4).
  8. Завдання загальної середньої освіти (Закон України “Про загальну середню освіту” ст.ст.5,6).
  9. Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти (Закон 10. України “Про загальну середню освіту” ст.36).
  10. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі загальної середньої освіти (закон України “Про загальну середню освіту” ст.37).
  11. Державна політика у сфері дошкільної освіти (Закон України “Про дошкільну освіту” ст.ст.2,3).
  12. Завдання дошкільної освіти (Закон України “Про дошкільну освіту” (ст.ст.4,5,7).
  13. Основні завдання позашкільної освіти (Закон України “Про позашкільну освіту” ст.ст. 3,8).
  14. Основні засади державної політики у сфері позашкільної освіти (Закон України “Про позашкільну освіту” ст.ст. 9,10).
  15. Кримінальний кодекс України про порушення права на отримання освіти (ст.183).
  16. Основні завдання управління освіти, культури, молоді, туризму та спорту, як структурного підрозділу виконавчого орган міської ради. (Положення про Управління).
  17. Типи загальноосвітніх навчальних закладів (Положення про загальноосвітній навчальний заклад).
  18. Організаційно-правові та професійні засади начальника Управління освіти, культури та туризму, молоді та спорту. (Положення).
  19. Завдання, обов’язки та повноваження начальника Управління освіти, культури та туризму, молоді та спорту. (Положення).
  20. Закон України “Про культуру”. Основні його засади.
  21. Шляхи створення інноваційних закладів культури відповідно до запитів населення (молодіжні центри, центри дитячої творчості, музеї ужиткового мистецтва, клуби, кафе, клуби – бібліотеки, бібліотеки – музеї, громадський простір).
  22. Громадські засади у сфері фізичної культури і спорту (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).
  23. Соціальні гарантії викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (Закон України „Про культуру”, ст. 57 Закону України „Про освіту”. Закон України „Про позашкільну освіту”).
  24. Види бібліотечних установ в Україні (Закон України „Про бібліотеки та бібліотечну справу”).
  25. Завдання фізичної культури і спорту в Україні (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).
  26. Види клубних закладів.
  27. Соціальні гарантії працівників бібліотечних установ (Закон України „Про культуру”)
  28. Соціальні гарантії працівників музейних установ (Закон України „Про музеї і музейну справу”

Закон України «Про культуру»;Закон України «Про туризм»;Закон України «Про спорт і фізичну культуру».)

  1. Організація дозвілля молоді. Роль молодіжних організацій та виконавчого комітету  з цього питання.
  2. Класифікація об’єктів культурної спадщини.
  3. Фізична культура і спорт – складова частина загальної культури суспільства    (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).
  4. Формування державної політики у сфері культури, туризму та охорони культурної спадщини, а також державної мовної політики, зокрема вдосконалення нормативно-правового регулювання у зазначеній сфері.
  5. Проведення робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування об’єктів культурної спадщини.

VІІІ. Питання для перевірки знань посадових осіб сектoру реєстрації місця проживання

  1. Процедура реєстрації місця проживання (пункт 18 постанови від 02.03.2016 № 207  „Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру“; стаття 3 Закону України „Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні“).
  2. Процедура зняття з реєстрації місця проживання (пункт 26 постанови  від 02.03.2016 № 207 „Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру“; стаття 7 Закону України „Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні“).
  3. Підстави для відмови в реєстрації або знятті з реєстрації місця проживання (стаття 9 Закону України „Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні“).

4.Процедура реєстрації місця проживання новонародженої дитини

  1. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років.
  2. Перелік документів, що подає особа разом із заявою для здійснення одночасного зняття з реєстрації місця поживання та реєстрації місця проживання та процедура оформлення цієї дії.
  3. Перелік документів, що подає особа разом із заявою для здійснення зняття з реєстрації місця проживання за довіреністю або за рішенням суду та процедура  оформлення цієї дії.
  4. Реєстрація місця перебування.
  5. Перелік документів, що подає особа, яка не є громадянином України, для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання. Процедура оформлення.
  6. Підстави для відмови в реєстрації/знятті з реєстрації місця перебування.
  7. Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.
  8. Довідка до нотаріусу, перелік необхідних документів ( при оформленні спадщини, купівлі-продажу, даруванні , договору довічного піклування та ін..)

13.Архівна довідка для приватизації державної квартири, будинку.

14.Протокол скасування  реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання. Підстави складання протоколу.

15.Порядок складання звітів (Постанова Кабінету Міністрів України
від 02 березня 2016 р. № 207

ІХ. Питання  на перевірку знань з урахуванням специфіки функціональних обов’язків працівників відділу економічного розвитку, управління проектами та інвестицій

 1.Система прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку (стаття 4 Закону України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“.

  1. Повноваження виконавчих органів місцевих ради у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“).
  2. Шляхи і способи розв’язання проблем малого та середнього підприємництва  (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 504-р „Про схвалення Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року“).
  3. Визначення інвестицій (стаття 1 Закону України „Про інвестиційну діяльність“).
  4. Форми здійснення державно-приватного партнерства (стаття 5 Закону України „Про державно-приватне партнерство“).
  5. Види зовнішньоекономічної діяльності (стаття 4 Закону України „Про зовнішньоекономічну діяльність“).
  6. Форми співробітництва (стаття 4 Закону України „Про співробітництво територіальних громад“.
  7. Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів (стаття 7 Закону України „Про засади державної регуляторної політики“).
  8. Відповідно до якого порядку здійснюється державна реєстрація

(перереєстрація) іноземних інвестицій? (Закон України «Про режим іноземного інвестування» стаття 1).

  1. Що таке інвестиційний проект? проектна інвестиційна пропозиція? (Закон

України «Про інвестиційну діяльність» стаття 2).

  1. Якими нормативно-правовими актами регулюється інвестиційна діяльність в Україні? (Закон України «Про інвестиційну діяльність»)
  1. Поняття господарської діяльності, зовнішньоекономічної діяльності та зовнішньоекономічного договору (стаття 1Про зовнішньоекономічну діяльність” ).
  1. Поняття іноземних суб’єктів господарської діяльності, іноземних інвестицій, демпінгу (стаття 1).
  2. Охарактеризувати види квот (стаття 1).
  3. Охарактеризувати види ліцензій (стаття 1).
  4. Визначити суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності (стаття 3).
  5. Охарактеризувати види зовнішньоекономічної діяльності (стаття 4).
  6. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності (стаття 8).
  7. Спеціальні економічні зони, інші спеціальні правові режими

зовнішньоекономічної діяльності (статті 24, 25).

  1. Якими органами здійснюється державне регулювання зовнішньоекономічної

діяльності? (стаття 9).

  1. Заборона окремих видів експорту та імпорту (стаття 17).
  2. У яких випадках в Україні запроваджується ліцензування експорту товарів

(стаття 16).

  1. Економічні відносини України з іншими державами, з міжнародними міжурядовими економічними організаціями (статті 26, 27).

 Х.Питання на перевірку знання  законодавства України  з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади  (начальника ЦНАП, адміністратора

  1. Як надаються  суб’єктам звернень  інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
  2. Як приймаються  від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг, строк   після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
  3. Як видається  або забезпечується надсилання  суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  4. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.
  5. Як здійснюється  контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
  6. Як здійснюється  узагальнення й аналіз стану роботи щодо надання якісних послуг Адміністратором  суб’єктам звернень.
  7. Як  обробляються  питання, віднесені до  компетенції Адміністратора, інформація та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
  8. Персональна відповідальність   Адміністратора за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” з питань, віднесених до його компетенції.
  9. Як здійснюється організація  надання адміністративних послуг з суб’єктами надання адміністративних послуг.
  10. Як здійснюється  прийом суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, як розробляється графік роботи адміністраторів.
  11. Порядок отримання в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, висновків з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.
  12. Посвідчення   копії (фотокопії) документів і виписок з них, витяги з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.
  13. Перелік адміністративних послуг, що надається Адміністратором.
  14. Дії або бездіяльність Адміністратора, які можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законодавством.
  15. Для чого потрібна інформаційна та технологічна картка по надання адміністративних послуг.

 ХІ.Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки служби у справах дітей та сім’ї

  1. Органи і служби у справах дітей та спеціальні установи, які здійснюють соціальний захист і профілактику правопорушень серед дітей (ст. 1 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  2. Основні принципи діяльності органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 2 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  3. Профілактика правопорушень серед дітей (ст. 3 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  4. Кримінальна міліція у справах дітей (ст. 5 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  5. Приймальники-розподільники для дітей (ст. 7 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  6. Загальноосвітні школи та професійні училища соціальної реабілітації (ст. 8 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  7. Центри медико-соціальної реабілітації дітей (ст. 9 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  8. Спеціальні виховні установи Державного департаменту України з питань виконання покарань (ст. 10 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  9. Притулки для дітей служб у справах дітей (ст. 11 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  10. Джерела і порядок фінансування органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 12 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  11. Матеріально-побутове і медичне забезпечення дітей у спеціальних установах для дітей (ст. 13 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  12. Охорона прав дітей під час здійснення профілактики правопорушень (ст. 15 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  13. Контроль за діяльністю органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 16 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  14. Прокурорський нагляд за додержанням цього Закону (ст. 17 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).
  15. Функції служби у справах дітей (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження типових положень про службу у справах дітей»).
  16. Дати визначення понять «дитина-сирота», «діти, позбавлені батьківського піклування», «статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування» (ст. 1 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  17. Пріоритети форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (ст. 6 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  18. Повне державне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа (ст. 8 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  19. Органи опіки та піклування (ст. 11 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  20. Оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа (ст. 26 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  21. Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом (ст. 33 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).
  22. Участь органу опіки та піклування у захисті сімейних прав та інтересів (ст. 19 Сімейний Кодекс України).
  23. Підстави позбавлення батьківських прав (ст. 164 Сімейний Кодекс України).
  24. Правові наслідки позбавлення батьківських прав (ст. 166 Сімейний Кодекс України).
  25. Управління майном дитини (ст. 177  Сімейний Кодекс України).
  26. Особи, які не можуть бути усиновлювачами (ст. 212 Сімейний Кодекс України).
  27. Діти, над якими встановлюється опіка, піклування (ст. 243 Сімейний Кодекс України).
  28. Прийомна сім’я (ст. 256-1 Сімейний Кодекс України)
  29. Порядок відібрання дитини від батьків органами опіки та піклування.
  30. Дитячий будинок сімейного типу (ст. 256-5 Сімейний Кодекс України). 

 ХІІ. Питання  на перевірку знань з урахуванням специфіки функціональних обов’язків працівників відділу соціального захисту

  1. Основні засади державної політики щодо ветеранів праці та громадян похилого віку (стаття 1 Закону України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні“).
  2. Особи, які визнаються ветеранами праці (стаття 6 Закону України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні“).
  3. Соціальний захист військовослужбовців (стаття 1 Закону України „Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей“).
  4. Право сімей з дітьми на державну допомогу (стаття 1 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми“).
  5. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері охорони здоров’я відповідно до статті 32 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“.
  6. Право на державну соціальну допомогу (стаття 1 Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам“).
  7. Розміри державної соціальної допомоги (стаття 2 Закону України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні“).
  8. Суб’єкти, які ведуть облік бездомних осіб і безпритульних дітей (стаття 7 стаття 11 Закону України „Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей“).
  9. Запобігання безпритульності дітей-сиріт, дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа (стаття 11 Закону України „Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей“).
  10. Надання послуг бездомним особам (стаття 17 Закону України „Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей“).
  11. Основні засади надання соціальних послуг (стаття 2 Закону України „Про соціальні послуги“).
  12. Порядок надання соціальних послуг (стаття 7 Закону України „Про соціальні послуги“).
  13. Основні права та обов’язки осіб, що надають   соціальні послуги (стаття 11 Закону України „Про соціальні послуги“).
  14. Поняття внутрішньо переміщеної особи (стаття 1  Закону України „Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб“).
  15. Повноваження центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб (стаття 11 Закону України „Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб“).

 XІІ. Питання на перевірку знань   спеціального законодавства на посади    загального відділу.

  1. Обов’язки органів місцевого самоврядування щодо розгляду заяв чи скарг громадян (ст..19 ЗУ «Про звернення громадян»)
  2. Права громадянина при розгляді заяв чи скарг. (ст.. 18 ЗУ «Про звернення громадян»
  3. Термін розгляду звернень громадян (ст.. 20 ЗУ «Про звернення громадян»).
  4. Загальні вимоги до створення документів. (постанова про затвердження типових інструкцій з діловодства)
  5. Реєстрація документів (ст.18 )
  6. Функції відділу загального діловодства (Положення).
  7. Порядок прийняття та первинне опрацювання документів, що надходять до установи (наказ міністерства юстиції України 8.06.2015  № 1000/5).
  8. Організація контролю за виконанням документів. (Інструкція з організації контролю за виконанням документів).
  9. Порядок опрацювання та надсилання вихідних документів (правила організації діловодства та архівного зберігання документів №1000/5 від 18.06.2015).
  10. Якими документами керується відділ загального діловодства (Положення).
  11. Порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави (постанова Кабінету Міністрів України від     27 листопада 1998 р. № 1893 із змінами, п.10-16).
  12. Основні  вимоги у роботі із запитами на публічну  інформацію.
  13. Порядок розгляду заяв і скарг (Закон України «Про звернення громадян»).
  14. Порядок роботи з документами, що містять гриф «Для службового користування» типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.
  15. Основні завдання кадрової служби (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.96 № 912 “Про затвердження Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади”).

16.Строки трудового договору (ст.23 КЗпП України).Підстави припинення трудового договору (ст.36 КЗпП України).

  1. Випробування при прийнятті на роботу та строки випробування (ст.ст.26, 27 КЗпП України).

18.Умови проведення конкурсу при прийнятті на державну службу (постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169).

  1. Випадки розірвання трудового договору з ініціативи власника уповноваженого ним органу (ст.40 КЗпП України).
  2. Порядок вивільнення працівників (ст.49-2 КЗпП України).
  3. Які види трудової діяльності зараховуються до стажу роботи, який дає право на трудову пенсію (ст. 56 Закону України „Про пенсійне забезпечення”).
  4. Види відпусток (ст. 4 Закону України „Про відпустки”.Порядок надання щорічних відпусток (ст. 10 Закону України „Про відпустки”)
  5. Організація документообігу. Робота з вхідною, вихідною і внутрішньою кореспонденцією.

24.Порядок і строки складання номенклатури справ. Формування документів у справу та порядок зберігання справ у поточному діловодстві.

  1. Службове листування: лист, запит, гарантійний лист. Довідки, доповідні, пояснювальні та службові записки.Складання та оформлення розпорядчих документів. Супровідні листи і вимоги до їх складання.
  2. Право на відпустки у разі звільнення (ст. 3 Закону України „Про відпустки”).

27.Визначення поняття „публічна інформація“ (стаття 1 Закону України „Про доступ до публічної інформації“).

  1. Шляхи забезпечення доступу до інформації (стаття 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації“).
  2. Публічна інформація у формі відкритих даних (стаття 10-1 Закону України ,,Про доступ до публічної інформації“).
  3. Визначення та перелік субʼєктів відносин у сфері доступу до публічної інформації  (стаття 12 Закону України ,,Про доступ до публічної інформації“).
  4. Обовʼязки розпорядників інформації (стаття 14 Закону України   „Про доступ до публічної інформації“).
  5. Оприлюднення інформації розпорядниками (стаття 15 Закону України „Про доступ до публічної інформації“).
  6. Законодавство про захист персональних даних (стаття 3 Закону України “Про захист персональних даних”).
  7. Організація контролю за виконанням документів (постанова Кабінету Міністрів України від 30  листопада 2011 року  № 1242 „Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади“ (із змінами).

XІІІ.Питання для перевірки знань законодавства на посаду спеціаліста І категорії виконавчого апарату (з кадрової роботи)

1.Основні завдання відділу кадрової роботи.

2.Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади в органах місцевого самоврядування.

3.Стажування посадових осіб місцевого самоврядування.

4.Кадровий резерв на посади в органах місцевого самоврядування.

5.Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

6.Трудовий договір.

7.Випробувальний термін для посадових осіб місцевого самоврядування.

8.Порядок переведення посадових осіб місцевого самоврядування.

9.Навчання посадових осіб місцевого самоврядування.

10.Зміст посадової інструкції, порядок її затвердження.

11.Тривалість робочого часу посадових осіб місцевого самоврядування, регламент роботи виконавчого комітету міської ради.

  1. Загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

13.Перлік документів, які подаються на конкурс.

14.Звільнення посадових осіб місцевого самоврядування.

15.Обчислення стажу служби в органах місцевого самоврядування та надбавка за вислугу років.

16.Порядок надання відпустки посадовим особам місцевого самоврядування та її тривалість.

17.Заохочення працівників.

18.Порядок ведення особових справ посадових осіб місцевого самоврядування.

19.Перелік документів в особовій справі.

20.Обчислення стажу для виплати допомоги з тимчасової непрацездатності.

21.Довідка з місця роботи.

22.Оформлення відрядження.

23.Структура апарату виконавчого комітету міської ради.

24.Структура виконавчих органів міської ради.

25.Атестація посадових осіб місцевого самоврядування.

26.Щорічна оцінка посадових осіб місцевого самоврядування.

27.Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування.

28.Контракт з керівниками підприємств комунальної власності.

29.Порядок представлення до державних нагород.

30.Порядок оформлення трудової книжки.

XIV.Питання для підготовки іспиту на посаду спеціаліста І категорії з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та ведення військового обліку.

  1. Визначення поняття «надзвичайних ситуацій» техногенного та природного характеру.
  2. Повноваження сектору щодо запобігання, прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
  3. Підпорядкування сектору з питань військового обліку, взаємодії з правоохоронними органами, НС та оборонної роботи.
  4. Повноваження сектору щодо цивільного захисту населення.
  5. Правова діяльність сектору з питань військового обліку, взаємодії з правоохоронними органами, НС та оборонної роботи.
  6. Обов’язки громадян України у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
  7. Основні завдання сектору з питань військового обліку, взаємодії з правоохоронними органами, НС та оборонної роботи.
  8. Порядок здійснення підготовки населення, підприємств, установ та організацій до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
  9. Ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях.
  10. Порядок постановки на військовий облік громадян призовного віку.
  11. Мета ведення військового обліку.
  12. Завдання військового обліку.
  13. Види військового обліку.
  14. Місце зберігання та види карток первинного військового обліку.
  15. Повноваження сектору щодо організації роботи в умовах особливого періоду.
  16. Облік та зберігання документів військового обліку.
  17. Відповідальність керівників установ за порушення військового обліку.
  18. Відповідальність громадян за ухилення від виконання військового обов’язку.
  19. Основні завдання та заходи територіальної оборони.
  20. Підготовка та ведення територіальної оборони.
  21. Призов громадян на військову службу.
  22. Основи оборони України.
  23. Діяльність місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування у сфері оборони.
  24. Основні функції Збройних Сил України.
  25. Організація і порядок проведення мобілізаційної підготовки та мобілізації.
  26. Повноваження та функції місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування у сфері мобілізаційної підготовки та мобілізації.
  27. Обов’язки підприємств, установ, організацій і громадян щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації.
  28. Порядок проведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників.