Оголошення

ЗАГАЛЬНИЙ ПЛАН заходів

Тижня безпеки дорожнього рух з 17по 23 травня 2021року (1й етап) 1.Пресконференція з нагоди початку 1гоетапу Тижня безпеки дорожнього руху.17.05.2021, 11.00 12.00Інформаційне агентство УКРІНФОРМ м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/162.Старт IV щорічного Всеукраїнського конкурсу фотота відеоробіт національного проєкту «Безпечна країна» 2021.17.05.2021,11.0012.00Інформаційне агентство УКРІНФОРМ м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16

3.Семінарпрактикум «Шляхи зниження кількості ДТП в Україні».17.05.2021, 16.00 18.00 Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренкам. Сєвєродонецьк, вул. Донецька, 1 (лекційна аудиторія No 1)4.Підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу відеоробіт серед дітей та молоді«Будь помітним на дорозі» в рамках національного проєкту «Безпечна країна».18.05.2021, 11.0012.00ОnlineYouTubeканал«Безпечна країна»5. Форум з безпеки дорожнього руху. 19.05.2021, 10.00 16.00ОnlineYouTubeканал«Безпечна країна»6.Семінарпрактикум «Вплив технічного стану транспортних засобів та їхнього обладнання на безпеку дорожнього руху».19.05.2021, 16.00 18.00Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренкам. Сєвєродонецьк, вул. Донецька,1 (лекційна аудиторія No 1)7. Загальнонаціональна акція зі здачі крові «Здай кров врятуй життя» для лікування постраждалих у ДТП.20.05.2021, 9.00 12.00НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, 28/11723.05.2021в усіх регіонах8. Єдиний національний урокз безпеки дорожнього руху в рамках національного проєкту «Безпечна країна».21.05.2021, 10.00 16.00ОnlineYouTubeканал«Безпечна країна»9. III Молодіжна науковапрактична конференція«Безпека на дорозі».21.05.2021, 10.00 16.00Донецький юридичний інститут МВС України м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 92 ам. Маріуполь, проспект Луніна, 89

10. Заходи, присвячені безпеці дітей на дорозі:проведення спільно з регіональними органами освіти конкурсів, вікторин зі знання Правил дорожнього руху, театралізованих уроків,лекцій, уявних мандрівок,акцій, майстеркласів, виставок дитячих малюнків,виставокінсталяцій,онлайнуроківз тематики безпеки дорожнього руху у загальноосвітніх навчальних закладах;створення інформаційних буклетів «Правила дорожнього руху» для розповсюдження серед здобувачів освіти;організація зустрічей з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху»;індивідуальні та групові профілактичні бесіди з питань безпеки дорожнього руху;проведення тематичних виховних годин і позакласних заходів (Всеукраїнські змагання юних інспекторів руху, гра команд Клубу веселих та найкмітливіших юних інспекторів руху, брейнринг);організація та проведення тренінгів, спрямованих на запобігання ДТП, за участю підростаючого покоління та дорослих;організація тематичних ігор та книжкових виставок;проведення майстеркласів з надання домедичної допомоги постраждалим внаслідок ДТП;експеримент з впровадженням у закладах освіти шкільного дорожнього патруля; оформлення тематичних інформаційних стендів, книжкових виставок, у тому числі й віртуальних;організація перегляду тематичних мультфільмів;організація конкурсу малюнків на асфальті, конкурсів плакатів та інших;проведення квестів,вуличних марафонів,флешмобів, фоточеленджів, zoomтолоки,відеолекторіїв;проведення обстеження прилеглих до закладів освіоріїв;проведення обстеження прилеглих до закладів освіти територій з ти територій з метою усунення недоліків в організації руху;моніторинг побажань батьків та педагогів щодо покращення організації дорожнього руху біля закладів освіти;створення в Telegram публічного інформаційного каналу з якісною стрічкою контенту, що стосується питань безпеки дорожнього руху.1723.05.2021 в усіх регіонах11. Заходи для водіїв транспортних засобів та керівників автотранспортних підприємств:організація та проведення нарад і круглих столів за участю власників транспортних засобів, автомобільних перевізників,підприємств, установ та організацій, що здійснюють пасажирські перевезення, стосовно виконання ними вимог законодавства про автомобільний транспорт в частині безпеки перевезень, проходження навчання з надання домедичної допомоги потерпілим внаслідок ДТП; інструктажі з водіями стосовно попередження ДТП,роз’яснювальна робота щодо дотримання учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху та

 

ОГОЛОШЕННЯ

Про проведення  конкурсу на заміщення вакантних посад

Тягинська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад директора Ольгівського закладу повної загальної середньої освіти Тягинської сільської ради Бериславського району Херсонської області ( місце знаходження:  вул. Шкільна, 1, с. Ольгівка, Бериславський район, Херсонська область) та директора Тягинського закладу повної загальної середньої освіти Тягинської сільської ради Бериславського району Херсонської області ( місце знаходження:  вул. Поштова, 5 б, с.Тягинка, Бериславський район, Херсонська область.

Строк подання документівдля участі в конкурсному відборі з 5 травня по 8 червня 2021 року.

Найменування посади та умови оплати праці: директор закладу загальної середньої освіти. Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»: керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до цього Закону.

     Для участі у конкурсі подають такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– копія паспорта громадянина України;

– копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі.

– довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
– документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

Особа може подати інші документи, які підтверджують її професійні або моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Конкурсний відбір проводиться поетапно:

Подання претендентами документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам;

Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:

 

перевіряє подані документи щодо відповідності установленим вимогам;

приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;

оприлюднює на офіційному вебсайті засновника перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати).

Організація та забезпечення ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.

перевірка знання законодавства  у сфері загальної середньої освіти;

перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання

публічна та відкрита презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Документи подаються до Тягинської сільської ради      за       адресою:   вул. Вишнева, буд. 1 д,   с. Тягинка, Бериславський район, Херсонська область, 74330.

Прізвище та ім’я, номер телефону та адрес електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі: Прушинська Світлана Валентинівна, 0507395041, tyaginska_s_r@ukr.net

 

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта –
рішення
Тягинської сільської ради  «Про встановлення місцевих податків і зборів»

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань повідомляємо про оприлюднення проєкту регуляторного акту ««Про встановлення місцевих податків і зборів» та аналізу його регуляторного впливу.

Проєкт регуляторного акта підготовлено з метою встановити ставки та пільги зі сплати земельного податку; ставки та пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; ставки єдиного податку та ставки туристичного збору.

Зауваження та пропозиції приймаються розробником проєкту регуляторного акту – Тягинською сільською радою – протягом місяця з дня оприлюднення даного проєкту на офіційному веб-сайті Тягинської сільськкої ради:

  • на поштову адресу: 74330, вул. Вишнева, 1Д, с. Тягинка, Бериславського району, Херсонської області;
  • на електронну адресу tyaginska_s_r@ukr.net;
  • за телефоном: (05546) 46-2-15.

 

З текстом документу можна ознайомитися на офіційному сайті Тягинської сільської ради http://tiahynka-sr.gov.ua/

Якісна школа – наше майбутнє!

“Якісна школа – це середовище, у якому дитина щаслива” – з таким слоганом Державна служба якості освіти України запустила інформаційну кампанію про систему забезпечення якості освіти в українських школах. Кампанія створена в межах ініціативи “Система забезпечення якості освіти”, яка впроваджується в рамках проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe).

Метою інформаційної кампанії є інформування батьків, учнів, директорів шкіл, вчителів, а також громади про те, якою має бути якісна школа та як нова система забезпечення якості освіти і як кожен учасник освітнього процесу може допомогти закладу стати кращим.

«Нещодавно Державна служба якості освіти України запустила інформаційну кампанію щодо створення якісної школи. Це поняття містить у собі багато складових, адже для створення такої школи, яка функціонуватиме як єдиний механізм, необхідна плідна співпраця всіх учасників освітнього процесу, об’єднаних спільними цінностями та прагненням до розвитку.

Якісна школа – це місце, куди хочеться йти, де комфортно та безпечно, оскільки до вдосконалення роботи закладу долучаються всі. Насамперед засновник, який забезпечує заклад освіти необхідними ресурсами; директор, який  постійно працює над якісною освітньою діяльність закладу; вчителі, для яких школа – територія розвитку та мотивації для надання якісної освіти; учнів, які отримують не лише освіту, а навички й вміння, корисні в житті, та батьків, які завжди забезпечують зворотній зв’язок та беруть участь у розвитку закладу освіти. Тому необхідно, щоб всі учасники освітнього процесу були поінформовані про виклики сьогодення для створення саме якісної школи», –  зазначила т.в.о. начальника управління Державної служби якості освіти у Херсонській області Олена Данилова.

 

Забезпечення поліпшення якості  освітньої  діяльності  може бути  реалізоване  через  процедури  самооцінювання  або проходження  інституційного  аудиту – нової процедури зовнішнього оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні та управлінські процеси. На інформаційному ресурсі, презентованому в рамках кампанії, розповідається про ці два процеси, інструменти, які використовуються, та який результат може отримати школа. Також на сайті про якісну школу Служба пропонує батькам низку прикладів, як вони можуть долучитись до покращення якості освіти у школі та допомогти директору розвивати школу.

З інформаційним ресурсом можна ознайомитись за посиланням: qualityeducation.org.ua та переглянути анімовані відеоролики про те, що таке якісна школа та система забезпечення якості освіти на ютуб-каналі управління Державної служби якості освіти у Херсонській області за посиланнями:

 

Про проведення перерахунку страхових виплат з 01 березня 2021 року.

Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №239 “Про перерахування розміру щомісячних страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного, які спричинили втрату працездатності, та особам, які мають право на страхові виплати у разі смерті потерпілого” затверджено коефіцієнт перерахування сум щомісячних страхових виплат з 01 березня 2021 року у розмірі для потерпілих на виробництві та їх родин, які фінансуються Фондом соціального страхування України, зростуть на 11%.

З метою виконання частини 2 статті 37 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, забезпечити проведення в березні 2021 року перерахування сум щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві та особам, які мають право на щомісячні страхові виплати у разі смерті потерпілого на коефіцієнт 1,11 з дотриманням чинних нормативно-правових актів. На обліку станом на 01.03.2021 року у Бериславському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області перебуває 204 потерпілих. Після проведеного перерахунку сума щомісячної страхової виплати по відділенню збільшилась на 47,7тис.грн.

Підвищені виплати за березень потерпілі внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, а також члени їх родин отримають у квітні.

В.о.начальника відділення                                                                  С.В.Діденко

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я !

08 квітня 2021 року  об 11 годині  у приміщенні Тягинського сільського Будинку культури відбудеться обговорення

 ставок місцевих податків і зборів на 2022 рік.

Запрошуємо на нараду суб’єктів господарювання ( підприємців всіх форм власності та сільськогосподарських виробників)

 

                                   Тягинська сільська рада

 

Роз’яснення  щодо лікування застрахованих осіб в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань і травм

 Медична реабілітація (відновне лікування) – вид медичної допомоги, що включає систему лікувальних заходів, які спрямовані на відновлення порушених чи втрачених функцій організму, виявлення та активізацію його компенсаторних можливостей, профілактику ускладнень та рецидивів захворювання.

Застосування медичної реабілітації в умовах санаторно-курортних закладів допомагає якнайшвидше відновити здоров’я та працездатність людини, зменшити показник первинної інвалідності, підвищити рівень життєдіяльності, а також скоротити терміни тимчасової непрацездатності.

Висока ефективність проведення медичної реабілітації може бути досягнута лише за умов обов’язкового дотримання основних принципів: раннього початку, безперервності, послідовності, наступності та повноти надання медичної допомоги хворим, індивідуального підходу та програмування відновного лікування.

Відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) здійснюється оплата лікування осіб, застрахованих за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі – застраховані особи) в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів.

Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-ХІV (далі – Закон № 1105) визначено, що для забезпечення відновлення здоров’я застраховані особи мають право на лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань і травм за рахунок коштів Фонду.

Медична реабілітація призначається пацієнтам після закінчення гострого періоду захворювання в разі наявності обмежень життєдіяльності та виконання трудової діяльності і спрямована на відновлення здоров’я працюючої особи та повернення її до суспільно-корисної праці, профілактику ускладнень хвороб та зменшення витрат на допомогу по тимчасовій непрацездатності.

З метою вдосконалення механізму забезпечення права застрахованих осіб на лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів відповідно до вимог Закону № 1105 та пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту застрахованих осіб» від 16.03.2017 № 145 постановою правління Фонду від 13.07.2017 № 39 затверджено Порядок відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (далі – Порядок № 39) та погоджено Міністерством охорони здоров’я України (лист від 23.08.2017 № 3.14-19/1146-17/2276).

Відновлення здоров’я застрахованих осіб за рахунок коштів Фонду здійснюється за профілями медичної реабілітації:

нейрореабілітація (підгострий період інсультів, черепно-мозкових травм);

м’язово-скелетна реабілітація (підгострий період після операцій ортопедичних та травматологічних, ревматологічні захворювання);

кардіо-пульмонарна реабілітація (підгострий період інфаркта міокарда, після операцій на серці;підгострий період захворювань легень, після операцій на легенях; цукровий діабет);

медико-психологічна реабілітація учасників АТО;

реабілітація після оперативних втручань на органах зору;

реабілітація при порушенні перебігу вагітності (ускладнена вагітність);

інша (соматична) реабілітація:підгострий період після оперативних втручань на органах травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах.

Механізм направлення в реабілітаційні відділення санаторно-курортних закладів

З 01.01.2018 Порядком № 39 запроваджено принципово новий механізм забезпечення застрахованих осіб соціальними послугами з лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів після перенесених захворювань і травм. А саме, застрахована особа направляється до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу за її вибором відповідно до медичних показань визначеного профілю медичної реабілітації за рекомендацією лікуючого лікаря та за наявності висновку лікарської-консультативної комісії (далі – ЛКК) закладу охорони здоров’я, де перебуває зазначена особа на лікуванні.

Після надання висновку ЛКК заклад охорони здоров’я інформує орган Фонду про потребу застрахованої особи (з урахуванням медичних показань та протипоказань) в подальшому лікуванні в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу із зазначенням профілю.

Представник Фонду прибуває в заклад охорони здоров’я та разом із хворим заповнює заяву про забезпечення реабілітаційним лікуванням. Застрахованій особі надається перелік санаторно-курортних закладів у розрізі профілів медичної реабілітації, які відповідають кваліфікаційним вимогам для надання послуг з реабілітаційного лікування за профілем його хвороби, та пропонується обрати відповідний санаторій. Далі Фонд узгоджує із санаторієм, обраним застрахованою особою, можливість прийому на реабілітаційне лікування та дату заїзду хворого. Після чого укладається тристоронній договір – між застрахованою особою, органом Фонду та санаторно-курортним закладом.

Направлення застрахованої особи з порушенням перебігу вагітності до спеціалізованого реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу за рахунок коштів Фонду здійснюється безпосередньо із жіночої консультації (амбулаторно-поліклінічного закладу).

Адресне забезпечення санаторною медичною реабілітацією передбачає підвищення якості надання санаторно-курортними закладами послуг з реабілітаційного лікування та збільшення кількості застрахованих осіб, які зможуть відновити здоров’я в реабілітаційних відділеннях санаторіїв за рахунок коштів Фонду.

Діденко С.

В.о.начальника Бериславського

відділення УВД ФССУ в

Херсонській області

 

 

ДФС інформує:

Закон України №1017: зміни щодо застосування РРО

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує платників податків про наступні законодавчі зміни:

обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) для фізичних осіб – підприємців (ФОП) – платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію лікарських засобів та медичних виробів, медичних послуг, складної побутової техніки та ювелірних виробів;

перенесено до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для ФОП – «єдинників» інших ризикових видів діяльності – реалізація товарів у мережі Інтернет, текстилю, автозапчастин та вживаних товарів, діяльність ресторанів, готелів та туристичних агентств;

відтерміновано до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для всіх ФОП – «єдинників» другої – четвертої групи;

скасовано штраф за невідповідність готівки в касі, штраф за неподання звітності з використання програмного РРО, штраф за попереднє програмування товарів та штраф за не створення контрольної стрічки на програмному РРО;

скасовується механізм компенсації частини штрафних санкцій покупцю (механізм «кешбек»);

при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів РРО не застосовується;

розмір обсягу доходів для платників єдиного податку прив’язаний до мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного року (МЗП): І група – 167 МЗП, ІІ група – 834 МЗП, ІІІ група – 1167 МЗП);

розмір обсягу доходу для фізичних осіб – «єдинників» щодо не використання РРО встановлений у розмірі 220 МЗП (станом на 01 січня звітного року).

За неподання повідомлення за ф. №20-ОПП передбачена відповідальність

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, – це майно та дії, за якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків, тобто надавати форму №20-ОПП. Повідомлення за формою №20-ОПП потрібно подати до ДПС за основним місцем обліку платника податків протягом 10 робочих днів після його реєстрації, створення чи відкриття.

Форма №20-ОПП запроваджена для отримання від платників податків інформації про всі наявні в них об’єкти майна, їх місцезнаходження, переміщення та стан, у якому вони фактично перебувають (використовуються, тимчасово не використовуються, не використовуються тощо).

Передбачена відповідальність за неподання повідомлення за формою №20-ОПП. Зокрема:

– за неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи не в повному обсязі, неподання відомостей щодо осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складання податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень; на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, – 1020 гривень;

– за неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 680 гривень; на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, –  2040 гривень.

Перевірити інформацію про свої об’єкти оподаткування можна в приватній частині Електронного кабінету: «Електронний кабінет платника податків»/«Облікові дані платника»/«Відомості про об’єкти оподаткування».

Тож, шановні платники податків, вчасно подавайте до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою 20-ОПП за наявності у вас об’єктів оподаткування, об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням або через які провадиться ваша діяльність.

Дізнавайтеся більше новин – підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.

 Про зміну адреси чи прізвища інформуйте податкову

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує, що у разі зміни прізвища, адреси чи інших даних, які вносяться до облікової картки платника податків, громадяни зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін повідомити контролюючі органи.

Громадяни можуть це зробити особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Також заяву за формою 5-ДР громадяни можуть подати дистанційно в режимі онлайн сервісу Електронний кабінет платника. Під час подання заяви за формою 5-ДР через Електронний кабінет необхідно додати скановані копії документів, що підтверджують зміну даних.

Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчують особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних, наприклад, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну імені, рішення суду про усиновлення тощо.

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою Заяви за формою № 5ДР або №5ДРП.

У податковій службі області звертають увагу, що завдяки своєчасному внесененню достовірної інформації про фактичні реєстраційні дані фізичні особи вчасно отримають податкові повідомлення – рішення про нараховану суму земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку для своєчасного  виконання конституційного обов’язку зі сплати зазначених податків.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі

 

Подбайте, щоб ці диспенсери були розміщені на видних місцях навколо робочих місць та регулярно заправлялися.

Розмістіть постери (плакати) на видних місцях, що рекламують миття рук, про це можна запитати у місцевому органі охорони здоров’я.

Поєднуйте вищенаведені заходи з іншими комунікаційними заходами, такими як надання рекомендацій (прочитання лекцій) фахівцям з охорони праці щодо здоров’я працівників. Проводьте брифінги, зустрічі та пропагуйте необхідність миття рук.

Переконайтеся, що персонал, підрядники та замовники (клієнти) мають доступ до місць, де вони можуть отримати доступ до води з милом.

Оскільки миття рук вбиває вірус на ваших руках і запобігає поширенню COVID – 19.

Необхідно сприяти наявності чистого повітря на робочому місці.

Розмістіть плакати (постери), що пропагують чисте повітря на робочих місцях. Поєднуйте такі заходи з іншим комунікаційними заходами (інструктажі, навчання), що пропагують гігієну та охорону праці. Проводьте брифінги та наради з широким колом фахівців із зовні тощо.

Переконайтеся, що маски для обличчя, інші тканинні засоби індивідуального захисту доступні на робочих місцях, де є скупчення людей із нежитєм (кашлем) на роботі. Для утилізації одноразових масок (фільтрів для масок) мають бути передбачені спеціальні урни для їх утилізації.

Виконання вимог щодо гігієни праці на робочих місцях перешкоджає поширенню COVID-19:

  • Порадьте працівникам та підрядникам перед поїздками у відрядження отримати загальнонаціональні (загальнодержавні) рекомендації щодо протидії розповсюдженню COVID-19.
  • Розкажіть своїм співробітникам, підрядникам та клієнтам, що COVID-19 може почати розповсюджуватись у їх середовищі в разі наявності осіб з температурою 37.3 ºC.
  • Особам з такою температурою необхідно залишатись вдома (або працювати вдома).
  • Особам з температурою, вищою за 37.3 ºC прийом жарознижуючих ліків таких, як парацетамол/ацетамінофен, ібупрофен або аспірин, може тільки замаскувати захворювання (інфікування).
  • Ведіть постійне спілкування з працівниками, видавайте працівникам прокламації, що рекомендують залишатись вдома (у випадках, коли працівники мають лише легкі симптоми COVID-19).
  • Розміщайте плакати з рекомендаціями щодо профілактики розповсюдженню COVID-19 на робочих місцях.
  • Поєднайте ці заходи із поширенням інформації іншими каналами зв’язку, які зазвичай використовуються у вашій організації або бізнесі.

Пам’ятайте – зараз саме час підготуватися до COVID-19. Прості запобіжні заходи та планування можуть мати велике значення.

Повний текст Рекомендації для роботодавців щодо запровадження запобіжних заходів розповсюдження COVID-19 на робочих місцях читайте на офіційному сайті Державної служби України з питань праці.

До відома громадян!

Всеукраїнська громадська організація Асоціація працівників України» в січні 2020 року розпочала реалізацію проекту «Надання безоплатних консультацій вразливим групам населення з питань відновлення платоспроможності фізичних осіб».

Проект спрямований на:

– підвищення поінформованості громадян стосовно процедури відновлення платоспроможності фізичних осіб та реструктуризації кредитної заборгованості;

– залучення професійної правової спільноти до надання безоплатної допомоги соціально вразливим верствам населення;

– проведення у різних регіонах України серії публічних роз’яснювальних заходів щодо неплатоспроможності фізичних осіб;

– підготовка методичних рекомендацій щодо процедур відновлення платоспроможності фізичних осіб для Координаційного центру з надання правової допомоги;

– підготовку пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань неплатоспроможності фізичних осіб.

Для отримання безкоштовної консультації з питань відновлення платоспроможності мешканці області можуть заповнити реєстраційну форму на сайті АПУ у розділі «Проекти» (надання безоплатних консультацій з питань відновлення платоспроможності фізичних осіб ) https: //uba.ua/ukr/projects/75// або звернутися за номером телефону 0800 33 94 64 чи на адресу електронної пошти projects@uba.ua

 


            

   Увага

Програма «Власний дім»    

   З метою втілення державної політики у сфері житлового будівництва в сільській місцевості, соціально-побутового облаштування села та на  виконання   Указу Президента  України   від    27 березня 1998 року № 222/98 «Про заходи  щодо підтримки індивідуального житлового будівництва на селі»  в області проводиться реалізація регіональної програми індивідуального житлового будівництва на селі та поліпшення житлових умов сільського населення «Власний дім» (далі-Програма), ІІІ етап якої затверджений  рішенням сесії обласної ради  від 30 листопада 2011 року № 337 на період 2012-2020 роки.

Програма передбачає надання довгострокових пільгових кредитів на зворотній основі сільським жителям під 3% річних, та безвідсоткові кредити учасникам АТО (на час військової служби в особливий період)  і багатодітним  сім’ям з терміном погашення до 20 років за наступними напрямками:

–  будівництво,  добудова,  реконструкція  житла з використанням енергозберігаючих технологій;

–  придбання  індивідуального житла;

водозабезпечення,    опалення  (електроопалення,   встановлення  твердопаливних котлів),  газифікація  житла зі спорудженням  інженерних мереж;

– розвиток особистого  сільського подвір’я (придбання великої   рогатої худоби, сільськогосподарського обладнання).