↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ІНФОРМАЦІЯ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3 метою забезпечення безпеки громадян, військового керівництва, працівників органів влади та інших установ особисті прийоми керівництвом Тягинської сільської військової адміністрації та сільської ради проводяться у телефонному режимі за попереднім записом.
Запис здійснюється відповідальним працівником сільської ради Косточко Тетяною за номером телефону +380997914974.
Також громадяни мають можливість вирішити питання й отримати необхідні роз’яснення за номером телефону «гарячої лінії» +380952023093, звернувшись на адресу електронної пошти: tiaginkaotg@gmail.com або заповнивши форму за посиланням. Звернення розглядаються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Формат проведення прийому громадян у телефонному режимі насамперед зумовлений необхідністю виконання заходів правового режиму воєнного стану, визначених статтею 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (далі — Закон № 389—VIII), якою передбачено встановлення посилення охорони та особливого режиму роботи органу влади, установи, до якої подано звернення (пункт 1 частини першої статті 8 Закону № 389—VIII); запровадження на певній території комендантської години (пункт 5 частини першої статті 8 Закону № 389-VIII); встановлення особливого режиму в’їзду i виїзду, обмеження свободи пересування, а також pyxy транспортних засобів (пункт 6 частини першої статті 8 Закону № 389-VIII).
**Виїзні прийоми, зустрічі з громадянами проводяться відповідно до програм робочих поїздок керівництва Тягинської сільської військової адміністрації.
ииииии


↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ІНФОРМАЦІЯ ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ЗВІТ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Інформація щодо стану опрацювання звернень
Інформаційно-аналітична довідка про роботу
із зверненнями громадян за перше півріччя 2025 року
Тягинської сільської ради
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» сільською радою у продовж півріччя 2025 року проводилась робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у зверненні питань, удосконалення форм роботи із зверненнями громадян.
У Тягинській сільській раді налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації права громадян на письмові та усні звернення. На офіційному веб–сайті сільської ради https://tiahynka-sr.gov.ua/ розміщено інформацію про порядок звернення та графіки особистого прийому громадян.
Також громадяни мають можливість вирішити питання й отримати необхідні роз’яснення за номером телефону «гарячої лінії» +380952023093, звернувшись на адресу електронної пошти: tiaginkaotg@gmail.com або заповнивши форму за посиланням.. Систематично здійснюються заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі яких лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді.
За перше півріччя 2025 року до Тягинської сільської ради надійшло 218 звернень, з них: письмових – 24, в тому числі 7 запитів на інформацію згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації», на особистому прийомі керівництва побувало 11 осіб, на телефон «гаряча лінія» -176 звернень.
Основні питання, що порушувалися громадянами: соціального захисту – 26 звернення; аграрної політики і земельних відносин – 3 звернення; комунального господарства – 1 звернення; житлової політики – 164 звернень; праці і заробітної плати – 1 звернення; охорони здоров’я – 2 звернення; освіти -6 звернень; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1 звернень; обороноздатності – 1 звернення; інші – 13 звернень.
За результатами роботи всі 218 звернень громадян були вирішені по суті. Від загальної їх кількості вирішено позитивно 166 звернення, на 52 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями.
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, були: пенсіонери – 89 осіб, особи з інвалідністю – 15, учасники бойових дій/військовослужбовці – 3, внутрішньо переміщені особи – 25, безробітні – 36, працюючі – 26. інші – 24.
Під особистим контролем керівництва сільської ради перебуває розгляд звернень категорій громадян, які окремо зазначені в Указі Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008. Зокрема, це інваліди війни, учасники війни, ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші.
Усі пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходили поштою, засобами електронного зв’язку та в інший спосіб, розглядалися згідно з чинним законодавством у встановлені законодавством терміни, вживалися заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян, жодне звернення не залишено без уваги.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва сільської ради і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг жителям Тягинської громади.
Звіт
У 2024 році до сільської ради та виконавчого комітету надійшло 48 звернень громадян. Зважаючи на те, що територія громади знаходиться під постійними обстрілами, усі звернення надійшли поштою. У порівнянні з минулим 2023 роком ця кількість майже на одному рівні, різниця у одному зверненні. У 2023 році звернень було 49.
За звітний період повторних звернень, від громадян, не надходило, що свідчить про те, що всі питання були розглянуті вчасно та вирішені.
На відміну від минулого року, колективних звернень у 2024 році не надходило.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них – 28 звернень з питань житлової політики. 12 соціальної політики та соціального захисту населення, 2 – діяльності органів місцевого самоврядування, 1питання- праці і заробітної плати, 1 – охорона здоров’я та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку і 1 екології та природних ресурсів.
За категоріями заявників звернень надійшло від:
- від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 2;
- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1;
За соціальним станом заявників найбільше звернень надійшло від селян, безробітні, пенсіонерів, ВПО та вчителі.
За результатами розгляду 30 питання вирішено позитивно, на 18 питань дано роз’яснення.
Контроль за своєчасним розглядом та вирішенням звернень здійснюється у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян ”.
Загальна кількість вихідної кореспонденції склала більше 2323 документи.
За звітний період до Тягинської сільської ради надійшло 15 депутатських звернень від депутатів різних рівнів, які здебільшого стосувались інформації про отримання гуманітарної допомоги, потреби у різних видах допомоги громаді. отримання заробітної плати соціальних гарантій.
Протягом 2024 року до сільської ради надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації, з них 4 – від фізичних осіб,21– від юридичних осіб.
Всі запити були вчасно опрацьовані, відповіді надані запитувачам у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ЗВІТ ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑