↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ІНФОРМАЦІЯ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
3 метою забезпечення безпеки громадян, військового керівництва, працівників органів влади та інших установ особисті прийоми керівництвом Тягинської сільської військової адміністрації та сільської ради проводяться у телефонному режимі за попереднім записом.
Запис здійснюється відповідальним працівником сільської ради Косточко Тетяною за номером телефону +380997914974.
Також громадяни мають можливість вирішити питання й отримати необхідні роз’яснення за номером телефону «гарячої лінії» +380952023093, звернувшись на адресу електронної пошти: tiaginkaotg@gmail.com або заповнивши форму за посиланням. Звернення розглядаються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Формат проведення прийому громадян у телефонному режимі насамперед зумовлений необхідністю виконання заходів правового режиму воєнного стану, визначених статтею 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (далі — Закон № 389—VIII), якою передбачено встановлення посилення охорони та особливого режиму роботи органу влади, установи, до якої подано звернення (пункт 1 частини першої статті 8 Закону № 389—VIII); запровадження на певній території комендантської години (пункт 5 частини першої статті 8 Закону № 389-VIII); встановлення особливого режиму в’їзду i виїзду, обмеження свободи пересування, а також pyxy транспортних засобів (пункт 6 частини першої статті 8 Закону № 389-VIII).
**Виїзні прийоми, зустрічі з громадянами проводяться відповідно до програм робочих поїздок керівництва Тягинської сільської військової адміністрації.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ІНФОРМАЦІЯ ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ ЗВІТ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Звіт
У 2024 році до сільської ради та виконавчого комітету надійшло 48 звернень громадян. Зважаючи на те, що територія громади знаходиться під постійними обстрілами, усі звернення надійшли поштою. У порівнянні з минулим 2023 роком ця кількість майже на одному рівні, різниця у одному зверненні. У 2023 році звернень було 49.
За звітний період повторних звернень, від громадян, не надходило, що свідчить про те, що всі питання були розглянуті вчасно та вирішені.
На відміну від минулого року, колективних звернень у 2024 році не надходило.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них – 28 звернень з питань житлової політики. 12 соціальної політики та соціального захисту населення, 2 – діяльності органів місцевого самоврядування, 1питання- праці і заробітної плати, 1 – охорона здоров’я та забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку і 1 екології та природних ресурсів.
За категоріями заявників звернень надійшло від:
- від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 2;
- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1;
За соціальним станом заявників найбільше звернень надійшло від селян, безробітні, пенсіонерів, ВПО та вчителі.
За результатами розгляду 30 питання вирішено позитивно, на 18 питань дано роз’яснення.
Контроль за своєчасним розглядом та вирішенням звернень здійснюється у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян ”.
Загальна кількість вихідної кореспонденції склала більше 2323 документи.
За звітний період до Тягинської сільської ради надійшло 15 депутатських звернень від депутатів різних рівнів, які здебільшого стосувались інформації про отримання гуманітарної допомоги, потреби у різних видах допомоги громаді. отримання заробітної плати соціальних гарантій.
Протягом 2024 року до сільської ради надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації, з них 4 – від фізичних осіб,21– від юридичних осіб.
Всі запити були вчасно опрацьовані, відповіді надані запитувачам у відповідності до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ ЗВІТ ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑