Ясла-садок «Малятко»


 

Садок «Малятко», ти світло в небі,

У тьмі прозрінь і мореці доріг.

Ми все життя вертатимем до тебе,

Переступаючи із трепетом поріг.

Село живе, коли не сплять лелеки,

Із вирію вертаються далеких.

Приносять діток до домівок тихих,

Нас захищають і відводять лихо.

Село живе, коли сміються діти,

Коли у травах пламеніють квіти,

Коли пшениці заквітчають поле.

Коли живе і працює рідний дитсадочок.

 

1968 рік – початок відліку історії дитячого садка «Малятко».

Дошкільний навчальний заклад діє згідно з основними положеннями Конституції України, Законами України « Про освіту», « Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Конвенцію « Про права дитини», законами « Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», « Про забезпечення санітарно – епідеміологічних норм», згідно Базового компоненту дошкільної освіти, державної програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», Колективної угоди між профспілковим комітетом та трудовим колективом, Правил внутрішнього розпорядку, Посадових інструкцій та власного Статуту.

У дошкільному закладі функціонує 4 групи. З них:1 група раннього віку 3 групи дошкільного віку Режим роботи груп: з 7-30 до 16-30 У дошкільному навчальному закладі функціонують: – кабінет завідуючого; – методичний кабінет; – медичний кабінет; – кабінет завідувача господарства. Заклад працює за Базовим компонентом, програмою розвитку дитини дошкільного віку « Українське дошкілля», «Впевнений старт». Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу становить 9 осіб. Тягинський дошкільний навчальний заклад працює за пріоритетним напрямком: – фізкультурно-оздоровчий; – ОБЖД.

Робочий день садочка починається з педагогічного планування, яке проводить завідувач ДНЗ Котенко Галина Вікторівна. Саме від її влучних порад, наказів, вказівок і залежить робота не тільки педагогічного складу, а й усього обслуговуючого персоналу, залежить доля діточок які приходять в дитячий садок. Педагогічний колектив неодноразово відзначався грамотами та подяками від Бериславського районного відділу освіти.

На базі нашого садочка проводились районні семінари – практикуми.

tys-5Районний семінар – практикум з Тягинською ЗОШ І-ІІІ ступенів «Допоможемо пташкам»

У своїй роботі вихователі використовують традиційні методики та інноваційні технології: В.Сухомлинського, К.Крутій, Т.Ткаченко, А.Омельченко, елементи технології саморозвитку М. Монтессорі, пошуково–дослідницька діяльність, ТРВЗ. Це дає можливість забезпечити особистісно–орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, креативності, самостійності, незалежності, самодостатності.

Формування національно-патріотичного виховання дітей – послідовний наполегливий процес, який був виділений в окремий напрямок роботи.

tys-4Вихователь Коренець С.А. навчає дівчат прикрашати віночок різноколірними стрічками.

Музичний керівник Новосад О.А. та вихователь-методист Бондаренко Л. В. проводять 9 листопада свято «День писемності та української мови».

tys-3Інструктор з фізичного виховання Ащепкова І.М. приділяє велику увагу вихованню у дітей здорового способу життя. Адже міцне здоров’я –це важливе підгрунття успішного всебічного розвитку дитини і розкриття її особистісного потенціалу. Весь фізкультурно – оздоровчий режим у ДНЗ спрямований на збереження і зміцнення здоров’я дошкільників, своєчасне формування у них життєво важливих рухових умінь і навичок, розвиток фізичних якостей, забезпечення належного рівня фізичної підготовленості й фізичної культури взагалі, ознайомлення з будовою та основними функціями свого тіла, виховання стійкого інтересу до рухової активності, вироблення звички до здорового способу життя.

tys-2З метою підвищення рівня психолого–педагогічної культури батьків, формування у них свідомого розуміння власної активної позиції у вихованні своїх дітей, а також заохочення батьків до участі в освітньому процесі, педагогічний колектив дошкільного закладу приділяє увагу:

– проведенню педсеобучів, тематичних консультацій, бесід, лекцій, батьківських зборів у всіх вікових групах;

– проведенню пропагандистської роботи з питань виховання у дітей патріотизму, етики,культури поведінки, еколого-етичної культури.

Педагогічний колектив, вихованці та батьки були активними учасниками виставок: – «Чарівні барви осені» (з покидькового матеріалу); – «Зимонька-зима веселішої нема» (з образотворчого мистецтва).

Також з батьками проводяться спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я».

tys-1Однією із ефективних додаткових форм організації освітнього процесу в умовах дошкільного навчального закладу є гурткова робота, яка спрямована на задоволення потреб та спеціальних здібностей. З огляду на це,у дошкільному навчальному закладі функціонують такі гуртки: – Хореографічний (муз.керівник Новосад О.А.) – Театралізація (вихователь Коренець С.А.) – Баскетбол (інструктор з фізичного виховання Ащепкова І.М.) Гурткова робота допомагає розкрити творчий потенціал кожної дитини, стимулювати креативний розвиток дошкільників. Старша медична сестра Паталашка В.В. контролює стан здоров’я кожної дитини кожного дня та проводить моніторинг їхнього розвитку та формування. Неможливо не згадати про кропітку роботу помічників вихователів та іншого обслуговуючого персоналу, які створюють комфорт для дітей, слідкують за чистотою. Адже майбутнє починається з садочка. І тільки тут,наші працівники можуть подбати про те, щоб дитина розвивалась гармонійно, фізично загартована. Тут завжди Вас чекають.